sobota, 18 lipca 2015

2 LATKA! : )



Moja Córeczka 8 dni temu skończyła rok…. Boże, jak to zleciało! Mój blog natomiast właśnie dzisiaj „kończy” 2 lata : )   Tym bardziej mi wstyd, że  była na nim ostatnio cisza…  W lipcu nie zamieściłam jeszcze ani jednego posta…  Nie lubię się tłumaczyć (bardzo nie lubię), ale w związku z tym, że wszystkie ozdoby na roczkowe przyjęcie postanowiłam  przygotować sama, zajmowały mi one większą część wolnego czasu, który zwyczajowo mogłam poświęcać na pisanie, czyli wieczory, kiedy Lili śpi. Dodatkowo te przygotowania zbiegły się również z urządzaniem przeze mnie pokoju dla naszego Szkraba, do którego również co nieco postanowiłam zrobić sama. A chciałam, aby na roczek pokój był gotowy. No i jest : )  Wyszło super i wszystko bardzo mi się podoba : ) No dobrze, ale nie o tym : )

Postaram się poprawić : ) 

Na te dwa lata życzę sobie wielu inspiracji, aby nie zabrakło mi weny do tworzenia postów : )  No i czytelniczek, a także takich komentarzy jakie słyszałam do tej pory o moim blogu (że piszę bardzo dużo, obszernie traktuję tematy, oraz że fajnie się czyta : D )

Do następnego posta zatem : *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz