wtorek, 10 lutego 2015

PERFEKCJONISTKA : )




Wszystko na moim ślubie i weselu było tak, jak tego chciałam. Najważniejsze było dla mnie  cudowne przeżycie tego dnia i, nie ukrywam, mój wygląd : )  Kiedy przyszedł czas na dokonanie analizy całego  „przedsięwzięcia”, doszłam do wniosku, że zabrakło mi kogoś, kto w sposób profesjonalny doradziłby mi w sprawie wyglądu. Jestem tego typu osobą, która dobierając strój może nasłuchać się miliona komentarzy, że wygląda dobrze, ale nie zdecyduje się na coś, co nie jest wyjątkowe, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju i nie robi  wrażenia. Nie tyle więc chodzi mi o to, że zabrakło mi kogoś, kto doradzi w wyborze sukni, bo w sumie i tak wiedziałam, że muszę ją wybrać sama. Poza tym moja siostra jako świadkowa spełniała rolę „oglądaczki” wszystkiego co przymierzałam : )  Dodatkowo  panie w salonie Bianka, z którego była moja suknia to prawdziwe i cierpliwe profesjonalistki. Ja słabo czuję się w podejmowaniu decyzji odnośnie biżuterii, włosów (fryzury), czy różnych dodatków (w tym wypadku fsacynatora). Nie bardzo jestem w stanie sobie wyobrazić co mogłoby pasować do konkretnej sukni. Jak już wspomniałam w cyklu postów dotyczących fryzur i fryzjerek, niestety zabrakło mi właśnie profesjonalnego doboru fryzury przez panią, która mnie czesała. I, jak już też wspomniałam, nie tyle byłam niezadowolona z fryzury, ale  moim zdaniem fryzjerka nie dała z siebie wszystkiego. Tak samo jeśli chodzi o „zaprojektowany” , niby specjalnie dla mnie, fascynator. Kiedy tak siedziałam i myślałam nad tym, że zabrakło mi kogoś w rodzaju stylistki ślubnej zaciekawiło mnie czy ogóle jest ktoś, kto się tym zajmuje. Okazało się, że jest taka osoba. Byłam, przyznam, zaskoczona. Wystarczy wpisać w Google stylistka ślubna i wyskoczy strona internetowa pani, która się tym zajmuje. O ile pamiętam, jej usługi kosztują około 2000 zł. Niestety świadczy je ona tylko w Warszawie i Krakowie. Nie wiem też czy nie jest to przypadkiem jedyna osoba w Polsce, która zajmuje się tego typu usługami. Uważam, że każda fryzjerka powinna być taką trochę stylistką i doradzać wybór fryzury tak, aby wszystko pasowało do sukni. Te, które takiegoż „drygu” nie posiadają nie powinny, moim zdaniem, zajmować się czesaniem do ślubu. Niestety do tej grupy należy pani, u której byłam ja. Ale mam dobrą wiadomość. Znalazłam idealną fryzjerkę dla tych z Was, które biorą ślub i są z lub okolic Starogardu Gdańskiego. I pomyśleć, że była tak blisko mnie, a ja skorzystałam z usług kogoś, kto niezbyt  przyłożył się do wykonania zadania. Planuję napisać post o „moim odkryciu” w najbliższym czasie. Uważam, że po prostu MUSZĘ  : )))  Jeśli któraś z Was jest zainteresowana kontaktem do tejże fryzjerki i potrzebowałaby go zanim pojawi się post to proszę pisać do mnie na maila, bądź zgłosić się do zakładki Ślubne Inspiracje : D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz