piątek, 12 grudnia 2014

LISTOPAD




Wprawdzie listopad jest już za nami, co jednak zaszkodzi wspomnieć o tym miesiącu przy okazji grudnia? : ) Pamiętam jak któregoś dnia (listopadowego) byłam na spacerze z moją córeczką. Był to sam początek miesiąca. Było tak ładnie – niby już chłodno, ale jednak słońce świeciło, kolorowe liście leżały na chodnikach i myślałam sobie, że tak naprawdę nie przypominam sobie, by listopad kiedykolwiek był taki piękny. Pomyślałam też, że taki mógłby być cały i zawsze, bo zazwyczaj jest jednak dość ponury i pochmurny. Kojarzy mi się tylko z deszczem i rozmokłymi liśćmi – już wolę siarczysty mróz : )  Idąc z wózkiem tegoż pięknego dnia zaczęłam się zastanawiać czy dużo jest par, które biorą ślub w tym miesiącu. Twierdziłam też, że jeśli są tacy, którzy zdecydowali się na ślub w któryś z pierwszych dni listopada tego roku to mieli naprawdę dużo szczęścia jeśli chodzi o warunki pogodowe. Listopad nie jest popularnym miesiącem. Mało kto bierze pod uwagę właśnie ten czas planując datę ślubu. Podejrzewam, że wcale nie jest to spowodowane brakiem sławnej litery „r” w nazwie - myślę, że ten przesąd już dawno odszedł do lamusa. Uważam, że jednak większość osób ma podobne do moich skojarzenia z listopadem - po prostu pochmurna, smutna aura. Z kolei ślub to pozytywne konotacje i taką też chcemy mieć pogodę w tym dniu – „pozytywną” : ))) Prawda jest taka, że nawet latem nie wiemy czy nie będzie „brzydko” i nie spadnie deszcz, nie zerwie się wiatr. Jednak w porach roku, które teoretycznie powinny zaszczycić nas ciepłą, piękną pogodą, pogoda „brzydka” wcale nie „prezentuje się” tak źle. Warto zwrócić uwagę , że tak rzadko oblegany miesiąc ma swoją zaletę – bardzo łatwo znaleźć wolną salę i terminy u kamerzystów, zespołów itd. : ) Więc jeśli ktoś planuje zorganizować ślub w dość szybkim tempie to może warto zastanowić się nad tą opcją? Wszak, koniec końców,  nie pogoda powinna być najważniejsza : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz