niedziela, 11 maja 2014

PANI ASIA OD WIĄZANEK ŚLUBNYCH i dekoracje moich marzeń




Podsumowując „cykl” kwiatowy chciałabym wspomnieć troszeczkę szerzej o wspaniałej „Pani Asi od wiązanek  ślubnych” z kwiaciarni Fiołek z Kościerzyny.  W zasadzie wszystko co chcę powiedzieć mogłabym ująć jednym zdaniem: Każdemu życzę takiej współpracy. Dlaczego Pani Asia jest taka wspaniała? Dlatego, że dzięki Niej stół weselny był udekorowany w taki sposób o jakim zawsze marzyłam. Sala w Szarlocie sama w sobie nie potrzebowała żadnych dodatkowych dekoracji – przynajmniej według mnie nie trzeba było zawieszać niczego dodatkowego na ścianach, suficie, itp. Więc w  tym przypadku najważniejszą rolę odgrywał właśnie stół. Został udekorowany kulami kwiatowymi z hortensji i piwonii, o których już miałam okazję wspomnieć przy okazji poprzednich postów. Do tego element dekoracji stanowiły świeczniki (o których będzie oddzielny post), a nawet winietki-prezenciki dla gości (o nich też będzie szerzej w oddzielnym opisie). Pani Asia spędziła ze mną naprawdę sporo czasu tłumacząc mi różne rzeczy i omawiając ze mną każdy szczegół. Dzieliła się chętnie swoimi radami i spostrzeżeniami niczego mi nie narzucając. Myślę, że widziała, iż bardzo zależy mi na tym, aby te dekoracje były takie, jakimi je sobie wymarzyłam. Wiedziałam dokładnie jak  wszystko ma wyglądać i pewnie widać było mój strach i niepewność czy to się w ogóle uda. Podsumowując, nie zawiodłam się ani trochę. Gdy weszliśmy w końcu z mężem na salę pierwsze co zrobiłam to skierowałam wzrok na stoły. Był to moment, w którym nawet zachciało mi się płakać – oczywiście ze wzruszenia, że jest tak pięknie, a nie dlatego, że coś jest nie tak : P  Jednocześnie pomyślałam sobie: „WOOOOOW!”  Drugi raz chciało mi się płakać, gdy pojechaliśmy rozliczyć się z Panią Asią. I nie chodziło wcale o rachunek za dekoracje ; ) Po prostu ta kobieta wykonała kawał dobrej, solidnej roboty, o czym nie omieszkałam Jej powiedzieć. Oprócz tego dodałam, że bardzo Jej dziękuję, bo teraz mogę mówić, że najpiękniejsze dekoracje sali jakie kiedykolwiek widziałam to te, które były na moim własnym weselu : D



www.fiolek.pl
szczerze zachęcam do współpracy z kwiaciarnią Fiołek : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz