piątek, 16 maja 2014

O ŚWIECZNIKACH SŁÓW KILKA : )




Pomysł na udekorowanie stołu weselnego kulami kwiatowymi zrodził się w mojej głowie jeszcze w momencie kiedy nawet nie wiedziałam, że kiedykolwiek wyjdę za mąż ; P  Po prostu kiedyś, gdzieś zobaczyłam jak pięknie prezentują się takie kule i stwierdziłam, że jeśli nadejdzie taki dzień, w którym zacznę planować swój ślub to będę chciała, aby tego typu dekoracje były częścią wystroju. Natomiast jeśli chodzi o wspomniane we wcześniejszym poście i dzisiejszym tytule świeczniki to w zasadzie natknęłam się na nie któregoś dnia przeglądając zdjęcia dekoracji w Internecie. Znalazłam kilka fotek, na których stół weselny był udekorowany szklanymi świecznikami. Wyglądały one jak duże kieliszki do wina czy innego napoju alkoholowego. Zazwyczaj na zdjęciach pojawiały się parami - jeden był zawsze wyższy, drugi niższy. I nie było by w tejże dekoracji nic takiego nadzwyczajnego (oprócz tego, że takie świeczniki potrafią naprawdę stworzyć przyjemny  nastrój), gdyby nie to, że były one dodatkowo udekorowane wstążeczką w odpowiednim kolorze. W toku dalszego przeglądania zdjęć znalazłam świeczniki udekorowane wstążką, która dodatkowo była udekorowana małymi, świecącymi cekinami : ) Takich świeczników w sprzedaży nie ma – przynajmniej ja nie znalazłam – może nie umiem szukać? Ale w zasadzie po co głowić się nad znalezieniem takowych jeśli wszystko (tzn. ową dekorację ze wstążki) możemy wykonać sami. Wystarczy trochę precyzji i cierpliwości. No i akcesoria: odpowiednie do kolorystyki wesela wstążki oraz cekiny do przyklejenia. I dobry klej. Najlepszy jest taki, który nadaje się do sklejania ze sobą różnego rodzaju powierzchni, czy materiałów – pamiętajmy, że w takim przypadku musimy połączyć ze sobą szkło i materiał z jakiego wykonana jest wstążka. No i trzeba przymocować cekiny do wstążki. Wbrew pozorom popularny Super Glue nie jest w tym przypadku dobrym pomysłem. I co ważne, należy kupić klej, który zastygając robi się przeźroczysty. Jeśli chodzi o nasze świeczniki to oczywiście wstążka, która je ozdabiała była koloru różowego : ) , cekiny były srebrne, a świeczka wstawiona do środka miała kolor kremowy. Wszystko to razem tworzyło naprawdę fajną całość, nie wspominając już o tym jak ładnie prezentowało się na stole wśród kremowo-różowych kul kwiatowych : D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz