czwartek, 25 lipca 2013

OŚWIADCZYŁ MI SIĘ!!!!!!!! : ))))))



Po wykrzyczeniu tegoż zdania nastąpił charakterystyczny "dziewczyński" pisk  : )))) Mój mąż oświadczył mi się w Sylwestra 2012/2013 zaraz po północy, czyli w zasadzie 1 stycznia 2013 roku : ) Impreza sylwestrowa w postaci balu przebierańców odbywała się w małej nadmorskiej miejscowości. Bawiliśmy się w grupie znajomych. Pierwszą osobą, która dowiedziała się o zaręczynach była moja cudowna Katar(z)yna (ta, która miała swój udział w podjęciu przeze mnie decyzji o rozpoczęciu prowadzenia bloga). Nie pamiętam ile razy rzuciła się na mnie obściskując i piszcząc mi do ucha, ale  w pełni podzielałam Jej radość (a w zasadzie nawet bardziej) : ))) W ten oto sposób rozpoczęło się spełnianie mojego marzenia, a mianowicie - w końcu mogłam zabrać się za zorganizowanie swojego ślubu, bo jak do tamtej pory byłam ewentualnym doradcą moich koleżanek, czy siostry (co również dawało mi dużo radości i satysfakcji, ale jednak planowanie własnej "imprezy" pozwala na zorganizowanie wszystkiego zgodnie z naszymi pragnieniami). Tak więc oto stałam się przyszłą panną młodą : ) ......................
Zaręczona "Lady Gaga" : DDD

2 komentarze:

  1. Ciekawe jaki znakomity fotograf zrobił Wam tak przecudne zaręczynowe zdjęcie? Na tym zdjęciu macie całe 3 minuty staży narzeczeńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sam, który rzucił się na mnie piszcząc mi do ucha : P

    OdpowiedzUsuń