niedziela, 21 lipca 2013

ALE WKOŁO JEST …RÓŻOWO ; )



Witam z tej części Polski , która zwie się  Mazury : ) Mój mały urlop przeszkodził mi w dodaniu kolejnego (drugiego już!!! ;) ) posta zaraz na drugi dzień po założeniu bloga. Ale nie szkodzi, postaram się nadrobić zaległości bardzo szybko.
W kolejnym poście na pewno zamieszczę krótką historię mojego różowego notatnika, a dzisiaj chciałabym wyjaśnić dlaczego tak przyczepiłam się do koloru różowego?  Podejrzewam, że domyślacie się jaka jest odpowiedź na to  pytanie, bo jest ona bardzo prosta  – tak, bardzo lubię ten kolor już od dzieciństwa, mimo, że w czasach kiedy byłam małą dziewczynką aż tak bardzo nie dominował podział na: różowe dla dziewczynek, niebieskie dla chłopców, tak więc moje „umiłowanie” tego właśnie koloru nie jest wynikiem faktu, że rodzice otaczali mnie tylko różowymi gadżetami.  Nie jestem też osobą, która w ten kolor chodzi ubrana od stóp do głów (po pierwsze niezbyt mi się to podoba i uważam, że co za dużo to niezdrowo, po drugie mój wiek raczej już nie pozwala na ubieranie się jak dziewczynki, które mają 3 latka).  Jak każdy kolor również i róż ma przypisane sobie pewne znaczenie czy też symbolikę. Osoby, które lubią kolor różowy są podobno skłonne do wzruszeń, empatyczne, uczciwe, a także... kochliwe : )  Pani profesor, z którą miałam wykłady z psychologii koloru powiedziała też, że osoby ubrane np. w sweter koloru różowego „mówią” otoczeniu „przytul mnie”. Z tego też względu na pewno nie jest to kolor, który należy zakładać na rozmowę kwalifikacyjną czy też spotkanie biznesowe – ewentualne dodatki mogą być w tym kolorze. Więcej na ten temat można znaleźć oczywiście wystukując różne hasła związane z kolorami i biznesem w wyszukiwarce internetowej. Ja znalazłam te, które są widoczne poniżej. Osoby zainteresowane zachęcam do poczytania sobie na ten temat.
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz