czwartek, 18 lipca 2013

CZEŚĆ !!! : )



Mam na imię Kamila i pewnie to co teraz napiszę nie będzie zbyt błyskotliwe, ale postanowiłam założyć bloga : ) O czym? O wszystkim co dotyczy planowania i przygotowywania najważniejszego dnia w życiu większości ludzi (a przynajmniej przyszłych panien młodych ;) )  Dokładnie, blog będzie związany z tematyką ślubną : D
Dlaczego akurat śluby? Ponieważ ten temat interesuje mnie już od jakiegoś czasu. Zaczęło się po obejrzeniu filmu The wedding planner (polski tytuł: Powiedz tak) z Jennifer Lopez, którą uwielbiam, w roli głównej. Mimo, że z wykształcenia jestem psychologiem to ten właśnie film uświadomił mi, że ja też mogłabym robić w życiu to co Jennifer Lopez w granej przez siebie roli. Po pierwsze dlatego, że bardzo lubię doradzać innym (i może dlatego często o te rady jestem proszona). Po drugie, od kiedy pamiętam lubiłam organizować różne wydarzenia (na przykład w podstawówce oprócz tego, że bardzo lubiłam grać w przedstawieniach lubiłam je też „reżyserować” :) ). Może więc, w niedalekiej przyszłości, uda mi się zostać taką wedding plannerką „z prawdziwego zdarzenia”, a póki co postaram się, aby mój blog pomógł „zorganizować się” tym, którzy mają z tym problemy, a tym, którzy problemów z organizacją nie mają dostarczył inspiracji. Sama trzy tygodnie temu wyszłam za mąż także ostatnie miesiące przed TYM DNIEM miałam okazję planować, organizować, wdrażać pomysły ( w końcu!!! : D) związane z własnym ślubem. Zatem, wszystko o czym będę pisała bierze się z mojego własnego doświadczenia. Nie będą to więc wyssane z palca rady o tym jak powinno być.

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń