środa, 10 lutego 2016



Bardzo długo zastanawiałam się jak zatytułować dzisiejszego posta, a także  jak go w ogóle zacząć…. I szczerze przyznam, nadal nie wiem. Ale przecież już go zaczęłam, więc może dalej już jakoś pójdzie : ) 
Gdy zaczynałam tworzyć tego bloga miałam dużo wątpliwości, czy aby na pewno się do tego nadaję. Jednak otrzymane od niektórych osób informacje zwrotne mówiące, że treść zawarta w moich wpisach, a także forma w jakiej to wszystko przedstawiam są na bardzo dobrym, przystępnym poziomie skutecznie rozwiały te wątpliwości: )   Więc chyba dałam radę : )   Dla mnie ten blog miał być swego rodzaju „przedłużeniem” przeżywania organizacji mojego ślubu, która dała mi tyle radości, i której bardzo mi brakowało kiedy było już po wszystkim. Bardzo chciałam też podzielić się z innymi, czyli z Wami, moimi uwagami i radami, a nieskromnie dodam, że w doradzaniu jestem dobra : )   Dla Was mój blog miał (i ma) stanowić swego rodzaju natchnienie oraz inspirację, a także zbiór przydatnych informacji i wskazówek. Mam nadzieję, że tak właśnie było, jest i będzie nadal.
Choć postanowiłam zrobić sobie przerwę w jego prowadzeniu, nie zmieni to faktu, że w dalszym ciągu wszystko co tutaj opisałam będzie dostępne dla tych, którzy tylko zechcą zapoznać się z moimi postami. Nie umiem powiedzieć jak długa będzie owa przerwa – czy wrócę do pisania o ślubach? A może w międzyczasie wpadnie mi do głowy pomysł na zupełnie inną tematykę bloga? : )  Któż to wie : ) 
Na razie jednak chcę i muszę skupić się bardziej na mojej rodzinie, stąd taka decyzja. Tym bardziej, że…. już niedługo się ona powiększy : ))))
Ze swojej strony bardzo pragnę podziękować tym, którzy zechcieli czytać moje „wywody”, którzy polecali mojego bloga innym osobom, a także tym, od których dostałam bardzo miłe i pozytywne maile z informacją, że mój blog jest świetny : )   Dodam jeszcze, że fakt, iż w tej chwili zamierzam przerwać dodawanie postów nie jest jednoznaczny z tym, że nie możecie się ze mną kontaktować. Jeśli tylko będę mogła służyć radą, pomocą w jakiejkolwiek kwestii to zachęcam do kontaktu. Bo od doradzania na pewno nie zrobię sobie przerwy ; )))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz