poniedziałek, 21 grudnia 2015

AHOJ TAM NA OKRĘCIE! : D




Pamiętam, iż wspominałam już o tym, że ślub oraz wesel Kasi i Michała miały swój temat wiodący jakim był styl morski, czy też żeglarski, jak wiele razy mówiła o nim Kasia. Postaram się tym razem wiele nie pisać, gdyż moim zdaniem zdjęcia, które zrobiłam wystarczą za tysiąc słów. I jak wiemy, obraz przemawia do nas lepiej niż słowa : )   Napiszę więc tylko ogólnie.
 Jeśli chodzi o kościół to temat poruszyłam już, pisząc o samej ceremonii  ślubnej. Teraz czas na dekoracje sali : )   Goście nie siedzieli przy jednym długim stole, jak to zazwyczaj bywa, tylko przy kilkunastu okrągłych stolikach. W jednym ze swoich wcześniejszych postów (bardzo wczesnych : ) )   wspominałam, że nie jestem zwolenniczką okrągłych stołów na weselach. Zawsze wydawało mi się, że jeden wielki bardziej „jednoczy” gości i sprawia, że czują się „bliżej” pary młodej. Ale może było tak dlatego, że nigdy wcześniej nie miałam okazji być na weselu z okrągłymi stołami właśnie. Aż do wesela Kasi i Michała oczywiście : )    Przyznam, że okrągłe stoły po kilka osób zamiast jednego dużego  wyglądają BARDZO elegancko. Jednak rzeczywiście, przynajmniej ja osobiście, miałam poczucie lekkiego „wyobcowania” i bycia „daleko” od pary młodej.
Co bardzo mi się podobało to fakt, że każdy stolik miał swoją nazwę. Oczywiście związaną z tematyką żeglarską. I tak na przykład, ja siedziałam przy stole co nazywał się Jeziorak, czyli jak jezioro, nad którym leżą Siemiany na Warmii. A stolik pary młodej nazywał się Bałtyk : )  Bardzo fajny pomysł. Fajnym pomysłem było też umieszczenie w łódce, która stała wewnątrz sali butelek z piwem. Kro miał ochotę mógł skorzystać : )  Sztućce były powiązane „liną żeglarską” i ogólnie stoły wyglądały przepięknie. Nawet z okryciami krzeseł, które były koloru zielonego, i którym Kasia tak bardzo była przeciwna. Koniec końców ta zieleń okazała się być w idealnym odcieniu, który pięknie komponował się z resztą. Z resztą – zobaczcie sami : )










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz