poniedziałek, 27 lipca 2015

ZAPROSZENIA INNE NIŻ INNE : )




Dwa dni temu dostałam tajemniczy list w butelce…. : )  Bynajmniej nie miłosny, chociaż w sumie… : )  Ok., może trochę poniosła mnie fantazja w tym momencie. Nie był to list, lecz zaproszenie na ślub. Od mojej koleżanki ze studiów podyplomowych Akademia Coachingu (tak tak, tych samych przez które nie miałam czasu przysiąść do bloga : P )   Zaproszenia są wyjątkowe, inne niż inne i bardzo pomysłowe. Kasia postanowiła mieć wesele w stylu morskim, gdyż Jej narzeczony jest marynarzem – no to jakże by inaczej, prawda? : )   I zaproszenia są również w tym stylu. Dlatego napisałam, że otrzymałam list w butelce, gdyż właśnie tak wyglądają : )  W środku niewielkiej butelki znajduje się piasek niczym z plaży ( nie wiem skąd go mają, czy z plaży w Sopocie czy w Copacabanie : P )  oraz karteczka, która wygląda jak list, a w niej jest zawarte wszystko co niezbędne w zaproszeniu. W związku z tym, że kolorystyka wesela ma być również morska kolor wstążki na butelce jest oczywiście niebieski : )  No dobra, aby być precyzyjną do końca -  ciemno niebieski : )   W piasku można dojrzeć również  małe drobinki również w  kolorze niebieskim. Super pomysł!  I brawa za trzymanie się tematyki od samego początku : )  Nie omieszkam przypomnieć przy okazji, że ja także byłam bardzo konsekwentna, może nie co do tematyki, bo takowej nie miałam, ale kolorystyki wesela. Nie będę Was zanudzać tą opowieścią po raz kolejny, bo przecie już o tym pisałam. Chociaż, gdyby ktoś mnie zachęcił pewnie opowiedziałabym jak to było z tym moim ślubem ze wszystkimi szczegółami : )   Tymczasem zamiast gadać i gadać prezentuję poniżej zdjęcia zaproszeń, o których mowa : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz