środa, 8 kwietnia 2015

POMPONY : )




Gdybym w tym roku wychodziła za mąż myślę, że planując wystrój sali weselnej wzięłabym pod uwagę rozwieszenie tiulowych pomponów : )  Są one ostatnio bardzo “na czasie”. Pierwszy raz zetknęłam się z tego typu ozdobą, gdy byliśmy na sesji niemowlęcej z naszą córeczką. Elementem dekoracji były, między innymi, właśnie tiulowe pompony. Stwierdziłam, że bardzo chciałabym, aby pokój mojego dziecka również był nimi przystrojony – oczywiście bez przesady : )  Moja koleżanka ze szkoły rodzenia podpowiedziała mi, że mogę je zrobić sama, o czym nie wiedziałam : P    A przynajmniej nie wpadłam na to, aby samej sprawdzić czy w Internecie nie ma jakiegoś filmiku instruktażowego demonstrującego jak się wykonuje owe ozdoby. W dzisiejszych czasach to dość dziwne, nieprawdaż? Zazwyczaj pierwsza rzecz, jaką się robi, to sprawdzenie czy w Internecie nie ma informacji na dany temat, który nas interesuje : P    Oczywiście, że takowy filmik – nie jeden – istnieje. Łatwo znajdziecie go na YouTube. Tak więc, gdyby któraś z Was zdecydowała się na dekoracje weselne z użyciem pomponów, to jak najbardziej może je nawet wykonać sama, bez potrzeby zlecania tego komuś i ponoszenia dodatkowych opłat. Trzeba tylko zakupić rolki tiulu – lepszy jest ten sztywny typu tutu – który wcale nie kosztuje wiele, bo za rolkę, chyba 15 metrową, zapłacimy jakieś 3,50 zł. No i trzeba mieć zapas wstążki. Zresztą takie pompony wcale nie muszą wisieć. Ułożone gdzieś w rogu sali, czy na stole będą wyglądały równie fajnie. Pompony można wykonać na dwa sposoby oraz w różnych rozmiarach. Ja zrobiłam dla mojej córeczki takie o mniejszej średnicy, bo chciałam nimi przystroić łóżeczko. Gdy przeniosę Lilianę do Jej własnego pokoju planuję zrobić nieco większe : )    Myślę, że  zrobienie takich dekoracji na własne wesele sprawiłoby mi dużą frajdę : )    Nad doborem kolorów nie musiałabym zbyt długo myśleć - wiadomo, krem i róż : D  Obowiązkowo : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz