piątek, 27 lutego 2015

JAK BYĆ SZCZĘŚLIWĄ KOBIETĄ? : D



 
Przed ślubem, ale i nie tylko – przez całe nasze kobiece życie – warto czasami zatrzymać się i chwilę zastanowić nad tym, czy aby na pewno jesteśmy szczęśliwe same ze sobą. Podobno nie można dać szczęścia drugiemu człowiekowi, kiedy sami ze sobą nie jesteśmy szczęśliwi. Dzisiaj, w dobie Internetu i portali społecznościowych  szczególnie trudno jest o takie chwile, które możemy spędzić w „prawdziwej” samotności, oderwani od całego szumu świata. Nie tyle utrudnia nam to coraz bardziej rozwijająca się technologia, ale często my sami. Wydaje nam się, że ciągle gonią nas sprawy, których załatwienie jest nie cierpiące zwłoki. Czytałam ostatnio, w pewnej książce, że większość spraw wydaje nam się pilnych i wymagających załatwienia od razu, gdyż sami je takimi czynimy. My, ludzie (może nie wszyscy, ale większość), nie potrafimy podobno  odróżnić co tak naprawdę jest ważne, co mniej, a co zupełnie nieistotne. Niektóre osoby, na przykład ja -  przyznaję się, mają też problem z proszeniem kogokolwiek o pomoc, czy z delegowaniem zadań, gdyż wychodzą z założenia, że same wszystko   zrobią najlepiej. Stąd natłok zadań i mała ilość czasu. My, kobiety, dodatkowo mamy wdrukowane coś takiego, że zawsze wszystko i wszyscy są ważniejsi od nas, co w efekcie może prowadzić do tego, że zapominamy zadbać o siebie. Aczkolwiek, wydaje mi się, że  coraz więcej pań uczy się zdrowego egoizmu, czyli po prostu dbania o własne potrzeby. Chcemy i uczymy się Jak Być Szczęśliwą Kobietą. Polki uczy też tego Justyna Krawczyk  life i style coach. Zajmuje się zarówno przemianą zewnętrzną, jak i wewnętrzną, co uważam za dobre połączenie, gdyż nie zawsze jedna może zaistnieć bez drugiej. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że można połączyć coaching ze stylistyką. Dlatego tym bardziej osoba Pani Justyny tak mnie zaintrygowała. Coaching to też coś, co ostatnio bardzo mnie interesuje,  i nawet zaczęłam studia podyplomowe z tego zakresu. Nie wiem jeszcze czy będę coachem, i od czego – może wymyślę jakieś zupełnie nowatorskie połączenie : ) , ale  jestem bardzo  zadowolona, że zdecydowałam się na ten kierunek. Nie znam Pani Justyny osobiście i  nie korzystałam z Jej usług, jednak po przeczytaniu o Niej i Jej działalności artykułu w czasopiśmie Pierwszy Milion poczułam, że robi Ona coś niezwykle fajnego, czym po prostu muszę się z Wami podzielić. Myślę, iż jest to niezwykle ciepła i pozytywna osoba, co wnioskuję po otrzymanym od Niej mailu. Daje Ona kobietom wiarę w siebie, nie tylko poprzez zmianę zewnętrzną, która polega na doborze  fryzury, makijażu, garderoby, ale też poprzez zmiany jakie mogą nastąpić wewnątrz nas. Pamiętajmy, że zmiana może się zdarzyć  w każdym momencie naszego życia, bo nigdy nie jest na nią za późno. Musimy tylko chcieć. I wcale nie musimy tkwić w tym punkcie naszego życia, w którym źle się czujemy same ze sobą.  W ofercie firmy Pani Justyny, której nazwa to właśnie – Jak Być Szczęśliwą Kobietą – znajdziecie, Moje Drogie, różne pakiety, z których można skorzystać. Można zdecydować się tylko na przegląd garderoby, czy dobór fryzury i makijażu lub na zmianę garderoby oraz naszego wnętrza. Są też pakiety, których zakres obejmuje „wystrojenie” nas na przeróżne okazje – pierwsza randka, wykwintne przyjęcie, itp. Czasami potrzeba tak niewiele, aby być szczęśliwszym czy szczęśliwym w ogóle. Chciałabym mieć kiedyś okazję poznać Panią Justynę Krawczyk. Musi być niezwykła. Już przez samo tylko odwiedzenie Jej strony  internetowej poczułam mnóstwo  pozytywnej energii. Wiecie dlaczego? Bo ja wiem : ) Pani Justyna po prostu kocha to co robi. A od kogoś, kto uwielbia swoje zajęcie naprawdę  warto czerpać wiedzę, umiejętności i zarażać się wspomnianą pozytywną energią.  Jeśli więc, Drogie Czytelniczki, jesteście gotowe na zmianę  -  czy w związku ze zbliżającym się ślubem, który jako bardzo ważny moment w naszym życiu może nam taką potrzebę zmiany uświadomić, czy to z innych powodów – zachęcam do zrobienia pierwszego kroku i podjęcia decyzji, że teraz jest ten czas i lepszego nigdy nie będzie. Zasoby są w nas, czasami musimy tylko je odkryć, do czego możemy potrzebować pomocy drugiej osoby. I wtedy będziemy wiedziały Jak Być Szczęśliwą Kobietą : D   Tego Wam i sobie życzę : D
                                                          


                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz