środa, 22 października 2014

MY BIŻUUUUU : )




Dobierając biżuterię warto zwrócić uwagę na odcień naszej sukni ślubnej. Te śnieżno białe będą, moim zdaniem, prezentowały się lepiej z dodatkami w odcieniu srebra. Natomiast do tych  w odcieniach cieplejszych, czyli  kremowym i ecru, lepiej będzie pasować  biżuteria o barwach ciepłych, czyli w różnych kolorach złota. Jednak,  jak w każdym przypadku, również i w tym nie musi być to regułą. Nikt nie powiedział, że trzeba łączyć odcienie zimne tylko z zimnymi i ciepłe z ciepłymi. Przy łamaniu konwenansów należy tylko pamiętać, aby po prostu nie przesadzić, czyli nie łączymy ze sobą rzeczy, które kompletnie do siebie nie pasują. Moja biżuteria, która znajduje się na zdjęciach poniżej, jest w odcieniach srebra, mimo, że suknię miałam kremową. Otóż, gdy w końcu nadszedł dzień, aby zdecydować się  na zakup biżuterii postanowiłam, że najpierw zabiorę ze sobą na przymiarkę coś srebrnego i coś złotego i sprawdzę, który „kolor” dodatków będzie wyglądał lepiej. Okazało się, że obydwa współgrają z moją suknią bardzo dobrze, co oczywiście niezmiernie mnie ucieszyło, gdyż automatycznie moje „pole manewru” w tej kwestii się powiększyło : )))   Z uwagi na to, że w złocie nie mogłam znaleźć dla siebie niczego, co by mi się podobało, zdecydowałam się w końcu na biżuterię z połyskującego srebra. Pasowała ona idealnie do kryształków Swarovskiego, które zdobiły mój gorset. Tak więc, to co zamierzam teraz powiedzieć  brzmi: zwracajcie również uwagę na zdobienia znajdujące się na Waszej sukni, nie zaś tylko na jej odcień ciepły czy też chłodny. Jeśli nasza suknia nie ma żadnych zdobień, żadnych cekinów, jest bardzo prosta to z biżuterią można, a nawet trzeba, poszaleć  : )))  Na pewno coś, co będzie w kolorze „niestandardowym” dla biżuterii doda charakteru takiej prostej kreacji. Jeśli suknia ma jakąś pojedynczą, małą aplikację, ale połyskuje ona w konkretnym odcieniu to ważne, aby, mimo tego, że zdobienie  jest małe, nie „gryzło  się” jednak z biżuterią jaką zdecydujemy się założyć. Ze swojej strony dodam jeszcze, że, jak w każdym przypadku, wszystko zależy od nas i tego czego my chcemy. Naprawdę jednak polecam mierzenie nie tylko sukni, ale także biżuterii : ))) Razem z suknią oczywiście : D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz