piątek, 25 kwietnia 2014

KWIATOWE DEKORACJE



 Niewątpliwie kwiaty stanowią jeden z obowiązkowych elementów dekoracyjnych w dniu ślubu. O ile można zrezygnować z dekoracji typu tiulowe kokardy i temu podobne to raczej nie spotyka się, aby ktoś – przynajmniej świadomie ; ) – zrezygnował z udekorowania kwiatami kościoła czy sali. Poza tym obowiązkowym elementem stroju każdej panny młodej jest bukiet ślubny, więc nie ma opcji, aby całkowicie wyłączyć kwiaty. Warto dobrze przyjrzeć się odpowiednio wcześnie różnym firmom czy kwiaciarniom, które zajmują się robieniem kwiatowych dekoracji ślubnych. Może wielu osobom wydaje się, że  wystrojenie kościoła czy sali kwiatami, lub też zrobienie wiązanki ślubnej to bułka z masłem - po co więc poświęcać czas na poszukiwania niewiadomo jakiej firmy, która nam to zrobi. Otóż nic bardziej mylnego. Podkreślam raz jeszcze, jest to naprawdę ważne, aby dobrze przyjrzeć się różnym ofertom. Aby „zbadać” teren, porozmawiać, spotkać się z osobami, które mają dla nas te dekoracje wykonać. Dlaczego? Od razu na myśl przychodzą mi dwa przykłady z życia wzięte. Jednej mojej koleżance firma pomyliła zamówienie. Tzn., zamawiała ona dekoracje oraz bukiet z róż, a dostała …tulipany. Inna koleżanka opowiadała mi jak to zachwycona po rozmowie wstępnej na temat kwiatów z pewną panią doznała szoku, gdy ta wysłała jej propozycje dekoracji kompletnie nie w tej kolorystyce, o której rozmawiały, nie z tych kwiatów,  o których była mowa, nie wspominając już, że zdjęcia bukietów pochodziły z ….grafiki Google. Nie były to więc „osobiste” propozycje tej pani, tylko pierwsze lepsze zdjęcia, które po prostu przesłała mojej koleżance. Oczywiście ta od razu jej podziękowała - sama  bym tak zrobiła. Tak więc, Drogie Panie, jeśli zależy Wam na dekoracjach kwiatowych, które będą zgodne z tym co sobie wymarzyłyście czy też wymyśliłyście to  trzeba poświecić trochę czasu na znalezienie kompetentnej firmy, aby potem nie wściekać się, że chodziło Wam o coś zupełnie innego. Tym bardziej jeśli, tak jak ja, kompletnie  nie znacie się na kwiatach i dodatkowo, oprócz tego, żeby ktoś wykonał dla Was te dekoracje, potrzebujecie fachowej i rzetelnej porady na temat kwiatów jakie do tych dekoracji można użyć. Ja miałam to szczęście, że trafiłam na naprawdę kompetentną osobę, która dekorowała mi salę (resztę, tzn. kościół, samochód i bukiet robiła mi inna firma – dlaczego, wyjaśnię już niedługo : ) ), bo nie tylko wykonane przez nią dekoracje były takie o jakich zawsze marzyłam, ale też dostałam fachowe porady i wiele cennych wskazówek na temat kwiatów. Wszystko dokładnie opiszę już w kolejnym poście (lub postach : ) ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz