poniedziałek, 24 lutego 2014

ZIMOWA PANNA MŁODA – dodatki cz. 2




Inny rodzajem dodatków, o których musi pomyśleć, nie tylko zimowa, panna młoda jest biżuteria. Ogólnie powinna ona pasować kolorystycznie do koloru sukni. I nie chodzi mi tutaj o to, że do białej powinnyśmy dobrać białe kolczyki czy kolię, do kremowej kremowe itd., ale mam na myśli to, czy kolor sukni jest w tonacji chłodnej czy raczej ciepłej. Powszechnie wiadomo, że srebro kojarzy się z barwami chłodnymi, natomiast złoto z ciepłymi. Nie oznacza to jednak, że do sukni, która jest śnieżnobiała należy bezwzględnie dobrać tylko i wyłącznie biżuterię w  bardzo chłodnej tonacji. Ja sama miałam suknię w kolorze kremowym co sugerowałoby raczej dobór do niej biżuterii w kolorze złotym, a jednak biżuterię miałam w odcieniu chłodnym, srebrnym. Sama biżuteria ze srebra nie była, gdyż jej elementy stanowiły kryształki. I właśnie dlatego spokojnie mogłam ją ubrać do swojej sukni – na gorsecie połyskiwały kryształki Swarovskiego, które idealnie komponowały się z dobraną przeze mnie kolią i kolczykami. Dodam jeszcze, że złoto pasowało równie dobrze, jednak nie mogłam znaleźć nic co by mi się spodobało właśnie ze złota. Tak więc, jak widzimy nigdy nie trzeba trzymać się sztywno pewnych reguł, jednak też nie należy przesadzać w drugą stronę i łączyć ze sobą dwóch totalnie odmiennych skrajności, gdyż może to nie wyjść nam na dobre. Jak wszystko również i biżuterię należy po prostu „przypasować” do sukni. Poza tym w doborze tego elementu garderoby ślubnej ważne jest też to, jakim my jesteśmy typem urody – chłodnym czy ciepłym? Jaki mamy odcień włosów oraz kolor oczu. Na przykład do oczu szarych bardziej pasuje srebro, i to najbardziej takie stylizowane na stare, niż złoto. Pamiętajmy też, że biżuteria założona do sukni ślubnej w zimie może być nieco „cięższa” niż ta założona, na przykład, wiosną. Oczywiście nie dosłownie : ))) - chodzi o pewne wrażenie ciężkości. Może być to na przykład dość grubo pleciona kolia, czy naszyjnik, który będzie mienił się niczym światełka na choince : ))) 

Żródło: www.langoria.pl

Żródło: www.langoria.pl


Źródło: www.langoria.pl











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz