sobota, 28 czerwca 2014

TO JUŻ ROK : *****

Rok temu o tej porze..... : )))  Cóż mogę napisać. Nie spodziewałam się, choć powszechnie wiadomo, że czas leci tak szybko. Rok temu o tej porze zakładałam białą suknię..... : ))) Pamiętam TEN DZIEŃ bardzo dokładnie - każdą chwilę. No może przesadzam, ale wydaje mi się, że pamiętam dużo.  Dzięki mojej koleżance, która poradziła mi, abym skupiła się na  każdej minucie TEGO DNIA, gdyż zleci on niesłychanie szybko. Rzeczywiście, piękne chwile lecą szybko. Za szybko. Choć z drugiej strony dzięki temu, że skorzystałam z Jej rady TEN DZIEŃ minął mi takim fajnym, wolnym tempem... Wiem, trochę bez sensu - w jednym zdaniu napisałam że za szybko, w drugim, że wolno. Hmmm..... : ) Podsumować mogę to tak: powoli, bo przeżywałam głęboko każdą z chwil, ale i tak za szybko : P  Moje Drogie Przyszłe Panny Młode, przy okazji mojej pierwszej rocznicy ślubu chciałabym życzyć Wam  tak cudownego przeżywania TEGO DNIA jakiego ja sama doświadczyłam. Obyście chłonęły każdą jego chwilę tak, by potem mieć wspaniałe wspomnienia, które sprawią, że będziecie się tylko uśmiechać : )   Nawet same do siebie : D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz