poniedziałek, 17 marca 2014

WIOSNA (?)




Początkowo tytuł posta miał być bez znaku zapytania, jednak po tym co „przeżyłam” w weekend oraz co widziałam dzisiaj stwierdziłam, że nie ma co za szybko się cieszyć, że już przyszła na dobre. W sobotę i niedzielę tak wymarzłam mimo tego, że na wycieczkę do Torunia wzięłam jednak zimową kurtkę oraz długie kozaki. Dzisiaj natomiast przez moją miejscowość przeszła taka wichura, że przez praktycznie cały dzień nie było prądu. Ale dobrze, o pogodzie nie będziemy rozprawiać. Dlaczego wiosna i dlaczego w Różowych Inspiracjach, oraz jaki ma to związek z tematyką bloga, czyli ślubami? : ) Otóż przeglądając ostatnio zdjęcia z telefonu mojego męża natknęłam  się na te, które zrobił mi podczas zbierania malin na działce teściów. Jakoś tak od razu zachciało mi się zjeść te maliny (ciekawe czemu : ) ) i zatęskniłam za piękną pogodą. A że maliny są różowe dlatego mogą znaleźć się na blogu ; ) Poza tym, już niedługo zacznie się sezon na pyszne owoce (mmm, truskawki) i świeże warzywa. A przecież, i tutaj nie będę zbyt odkrywcza, nie ma nic lepszego dla naszej cery, samopoczucia i figury niż skarby natury : ) – nawet się zrymowało : ) A to przed ślubem (i nie tylko zresztą) jest niesłychanie istotne. Żadne suplementy diety nie zastąpią nam naturalnych witamin jakie zawierają owoce i warzywa choćbyśmy nie wiem ile ich brały. W końcu zależy nam na tym, aby wyglądać zdrowo, promiennie i czuć się lekko prawda? Warto więc przed TYM DNIEM posłuchać mamy i grzecznie zjadać odpowiednią porcję owoców i warzyw : D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz