poniedziałek, 25 listopada 2013

WYBIERAMY ZAPROSZENIA


 
Jak większość rzeczy w  życiu również wybór zaproszeń jest kwestią gustu. A wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje. Każda para ma prawo wybrać takie zaproszenia jakie podobają jej się najbardziej, lub też jakie uzna za stosowne. Nie można więc określić jakie one powinny być. Po prostu muszą Wam odpowiadać i tyle. Zaproszenia można dostosować  do kolorystyki wesela, ale nie trzeba. W tym przypadku, jeśli wolicie, mogą one stanowić zupełnie coś odrębnego od całości. Ale mogą też jak najbardziej z tą całością być powiązane. Jeśli przyjęcie weselne odbywa się pod jakimś hasłem czy w konkretnym stylu, to w takim przypadku lepiej aby WSZYSTKO tworzyło ze sobą spójną „jedność”, a więc zaproszenia muszą pasować do reszty.  Można też zdecydować się na zakup gotowych lub zrobić je samemu. Opcji jest wiele. Pamiętać jednak przy tym wszystkim należy o tym, że to właśnie one są pierwszym „kontaktem” gości z naszym ślubem i weselem. Z nami. Jest to swego rodzaju wizytówka, więc warto zadbać o to, aby były przede wszystkim estetyczne. Nie muszą być wyszukane, ani drogie, ale, podkreślę raz jeszcze, estetyczne. Jest to moje zdanie, które wynika z własnego doświadczenia. Już mówię o co chodzi.  Otóż, swego czasu przyszło do mnie zaproszenie na ślub mojej koleżanki. I przyznam się, że było to pierwsze (i w zasadzie jedyne jak do tej pory) zaproszenie, które zdecydowałam się wyrzucić do kosza i nie zachować go na pamiątkę. A wiecie, że przechowuję zaproszenia, gdyż już o tym wspominałam. Owe zaproszenie było zrobione przez parę młodą na komputerze. I nie byłoby w tym nic złego, bo jak już wspominałam, każdy ma prawo do własnego gustu, gdyby nie kilka szczegółów. Grafika sprawiała wrażenie jakby była pierwszą lepszą ściągniętą z Internetu. W sumie każdemu podoba się co innego, ale sprawę pogorszył fakt,że kartonik był krzywo i bardzo nieładnie zgięty w pół. Poza tym (no niestety, jestem czepialska), imię i nazwisko było wypisane okropnym pismem. Wiem, że nie każdy musi być obdarzony umiejętnością stawiania pięknych liter, ale jeśli wiemy, że nasze pismo pozostawia wiele do życzenia to może lepiej wydrukować imiona i nazwiska, lub poprosić kogoś kto ładnie pisze, aby zrobił to za nas? Naprawdę, owe zaproszenie wiele straciło na „atrakcyjności” przez te mankamenty. Dlatego właśnie ważna jest przede wszystkim estetyka. Szczególnie należy o tym pamiętać jeśli decydujemy się robić zaproszenia sami. Reszta w tym przypadku to już sprawa drugorzędna.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz